Skip to content

21 Noiembrie 2011-afurisitele de crampe musculare în sarcină

Noiembrie 21, 2011

Deşi ieri am promis că voi mai scrie mai tîrziu, nu m-am putut ţine de cuvînt. Cîte alte promisiuni încălcate vor mai fi… Dacă timpul ar fi elastic, eu l-aş întinde la maxim!

Abia acum (e ora 23!) am timp să scriu pe scurt evenimentele de azi:

Claudia e răcită bocnă, deci azi nu s-a dus la şcoală. Oricum ar fi trebuit să lipsească de la prima oră pentru că avea programare la laborator pentru recoltarea unor analize. Din păcate a fost reprogramată pentru mîine, aşa că va trebui să lipsească şi mîine de la şcoală.

Pentru că nici azi noapte nu am putut să dorm şi m-am tot foit pînă pe la 4 (afurisite de crampe musculare, care nu dispar în ciuda celor două pastile efervescente cu magneziu pe care le iau zilnic!), azi dimineaţă nu am reuşit să mă trezesc la timp ca s-o duc pe Giulia la cămin. Iar!

Singurul care nu a lipsit de la program a fost Cosmin, care însă din păcate s-a dus la şcoală fără sandwich, deoarece eu dormeam buştean la ora aia… Cîteodată îşi face singur chiar şi sandwichul, dar în dimineaţa asta nu a mai avut timp (sau chef?).

După plecarea lui tati în străinătate, cel mai mult s-a schimbat Cosmin. În bine. Deşi iniţial a suferit mult, a fost foarte deprimat şi, dependent cum era de ajutorul lui tati în toate, a devenit de-a dreptul neajutorat, aducîndu-mă în pragul disperării, după un timp, deşi momentele lui de depresie nu au dispărut, a devenit mult mai serios şi responsabil. Şi cea mai plăcută surpriză pentru mine a fost să constat că are ambiţia să se trezească dimineaţa deodată cu Clau (cîteodată chiar a condus-o pînă la autobus, căci ea merge la școală în Bistrița) şi să se descurce singur cu îmbrăcatul şi ghiozdanul! Era şi timpul, deoarece are 10 ani. Deşi bat monedă pe tema asta încă de cînd avea 7 ani, tati nu m-a ascultat niciodată cînd am insistat să-l lase să se descurce singur dimineaţa. Ei bine, iată că plecarea lui tati, deşi iniţial a părut să fie un adevărat dezastru pentru întreaga familie, într-un final a a avut cel puţin încă un efect pozitiv, în afară de beneficiul financiar: Cosmin a devenit în sfîrşit independent!

Deşi aveam programate pentru azi multe activităţi prin casă, ca de obicei totul s-a prelungit mult mai mult decît calculasem eu, aşa că în final iar n-am făcut mare lucru, ceea ce mă frustrează la maxim. Ok, mă consolez zicîndu-mi că şi mîine e o zi. Asta bineînţeles dacă nu cumva la noapte Rebecca decide să vină pe lume!

Peste toate astea, mai menţionez doar că a fost o afurisită de zi friguroasă şi ceţoasă, ceea ce pe mine mă frustrează şi mai tare!

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Cecile's Cuisine

A Blog about Easy, Healthy yet Delicious Recipes for Working Moms like me.

40 Something

What's next?

Zona de criza

In si dincolo de crize

Sergiu Somesan

Proza fantastica si SF

DermPath Daily

Devoted to what everyone loves to see more of...SKIN!

ISTORII REGĂSITE

Probabil cel mai bun blog de istorie!

Bisofficiallan

World in your eyes!

Lucy Visinescu's Blog

Informatii si sfaturi despre dinti si nu numai

Violeta Balan

De la o zi la alta

Semizeea

Cine poate sau are curaj să încerce să-i răpească femeii plăcerea de a se contrazice, de a se răzgândi și încă a avea dreptate, de a acționa contrar logicii proprii?

COJOCARII

Blog de Familie

windowscoolsecrets

Just another WordPress.com site

Liga pentru Sanatate

Locul de discutii al celor care isi doresc ca sistemul sanitar din Romania sa isi recapete demnitatea si valoarea

