Skip to content

Marea înţărcare

August 30, 2012

Nu cred că există vreo mămică pro-alăptat care să nu fi avut măcar o noapte albă gîndindu-se dacă să înţarce copilul sau încă nu, sau care să nu fi suferit îndelung atunci cînd, totuşi, vine vremea înţărcatului…

Ca să nu mai zicem cît de dureros este să fi nevoită să-l înţărci înainte de a fi împlinit măcar un anişor…

Ei bine, de trei săptămîni Rebecca nu mai papă lapte de la sîn… Cum s-a ajuns aici, deşi are abia 9 luni? Printr-un concurs nefericit de împrejurări.

Pe toată perioada sarcinii mi-am făcut toate analizele uzuale la un laborator privat din Năsăud şi totul a ieşit ok. Cînd însă mi s-au făcut analizele în spitalul din Bistriţa, înainte de operaţia de cezariană, am avut neplăcuta surpriză să aflu că sînt foarte anemică! Atît de anemică încît medicul era cît pe ce sa nu mai vrea să-mi facă cezariană.

Aşa că după ce am născut ar fi trebuit să iau fier. Din păcate Becca făcea diaree la cea mai mică tentativă a mea de a lua tratamentul. Am tot amînat pînă cînd luna trecută mi s-a făcut rău pe stradă. Am dedus că anemia netratată îşi face de cap aşa că am început din nou tratamentul cu ferro-folgamma, o tabletă pe zi, aşa cum se recomandă în timpul alăptării. Becca a început cu diareea, dar de data asta părea că nu e chiar aşa grav. Am continuat tratamentul timp de 7 zile. Becca a început să facă din ce în ce mai multe scaune pe zi, pînă cînd a a juns la 6-7. Cînd în scaunul ei am găsit firişoare de sînge am intrat în panică şi am dus-o la pediatră. Care, of course, mi-a spus să întrerup alăptarea pentru că a făcut o intoleranţă la lactoză din cauza diareei prelungite care nu cedase la obişnuitul imodium, smecta şi biotics.

Aşa că am trecut-o pe lapte praf fără lactoză, regim sever şi tratament intens cu biotics şi adrehyl. Cum era de aşteptat, dupa 4-5 zile sînii mei secaseră, diareea ei însă nu ceda nicicum. După două săptămîni diareea a început uşor uşor s-o lase, dar din păcate alăptatul s-a încheiat aici.

Acuma sufăr intens din cauza asta, dar mă consolez cu ideea că de cînd am înţărcat-o doarme neîntrerupt de la 10 seara pînă la 7-8 dimineaţa. Şi mă mai consolez cu ideea că pe perioada examenelor nu va mai trebui s-o car după mine la Iaşi, pentru că… o poate alăpta oricine din familie! Sad but true.

 

From → De of şi-amar

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Cecile's Cuisine

A Blog about Easy, Healthy yet Delicious Recipes for Working Moms like me.

40 Something

What's next?

Zona de criza

In si dincolo de crize

Sergiu Somesan

Proza fantastica si SF

DermPath Daily

Devoted to what everyone loves to see more of...SKIN!

ISTORII REGĂSITE

Probabil cel mai bun blog de istorie!

Bisofficiallan

World in your eyes!

Lucy Visinescu's Blog

Informatii si sfaturi despre dinti si nu numai

Violeta Balan

De la o zi la alta

Semizeea

Cine poate sau are curaj să încerce să-i răpească femeii plăcerea de a se contrazice, de a se răzgândi și încă a avea dreptate, de a acționa contrar logicii proprii?

COJOCARII

Blog de Familie

windowscoolsecrets

Just another WordPress.com site

Liga pentru Sanatate

Locul de discutii al celor care isi doresc ca sistemul sanitar din Romania sa isi recapete demnitatea si valoarea

