Skip to content

21 Septembrie 2012-eu caut cărucior și Rebecca bate din palme

Septembrie 20, 2012

Scurt pe doi: plouă.

Rebecca are 3 dinți și încă trei „pe drum”, drept pentru care e foaaaaaaaarte neastîmpărată. Cînd ei o să-i crească toți dinții și mie îmi vor fi crescut două coarne, cred.

Giulia face scăderi și adunări de zor cu cifre magnetice pe frigider, Cosmin e foarte încîntat de clasa a 5-a (să sperăm că așa va ramîne!), mai ales de franceză(!), așa că toată ziua ne franțuzim prin casă. Clau… e la fel, adică nedezlipită de calculator și răutăcioasă cu Giuli și Cosmin. În schimb o adoră pe Rebecca, ceea ce mă face să-i trec cu vederea alte păcate.

Eu caut de zor un cărucior adecvat superpretențiilor mele: cu trei roți mari gonflabile (pe drumurile noastre pline de gropi e esențial aspectul ăsta), mîner reversibil, husă de ploaie și footmuff. Și fain. Și ieftin. Am avut dar l-am donat, ferm convinși că nu vom mai avea nevoie de el…

Aaaa, era să uit de fapt de ce la două noaptea , dupa zapping pe siteuri cu cărucioare am intrat pe blog  să scriu o postare: Rebecca a bătut azi din palme. De mai multe ori, conștient și voit, nu din întîmplare. Bunica îi cînta și îi bătea din palme și la un moment dat a început și ea să bata. M-am topit.

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Cecile's Cuisine

A Blog about Easy, Healthy yet Delicious Recipes for Working Moms like me.

40 Something

What's next?

Zona de criza

In si dincolo de crize

Sergiu Somesan

Proza fantastica si SF

DermPath Daily

Devoted to what everyone loves to see more of...SKIN!

ISTORII REGĂSITE

Probabil cel mai bun blog de istorie!

Bisofficiallan

World in your eyes!

Lucy Visinescu's Blog

Informatii si sfaturi despre dinti si nu numai

Violeta Balan

De la o zi la alta

Semizeea

Cine poate sau are curaj să încerce să-i răpească femeii plăcerea de a se contrazice, de a se răzgândi și încă a avea dreptate, de a acționa contrar logicii proprii?

COJOCARII

Blog de Familie

windowscoolsecrets

Just another WordPress.com site

Liga pentru Sanatate

Locul de discutii al celor care isi doresc ca sistemul sanitar din Romania sa isi recapete demnitatea si valoarea

