Skip to content

Trei clone, vă rog. Da’ repede că mă grăbesc.

Septembrie 28, 2012

Tocmai am depăşit cîteva momente în care mă întrebam sincer dacă sînt în stare să fac faţă la marea provocare de a fi mamă de 4.  Singură. Că de fapt în afară de suportul financiar şi de unele telefoane date copiilor la rugămintea mea, tati e absent din viaţa noastră. Nu că am vrea vreunul, ci pentru că e musai, aşa e situaţia deocamdată.

De fapt nu ştiu dacă am depăşit momentele. Ci doar m-am mai calmat puţin citind ceva drăguţ aici, la care am ajuns de aici.

Aşa cum am mai spus, Rebeccăi îi ies trei dinţi şi e foaaarte agitată. Giulia trece printr-o criză afectivă, provocată probabil de gelozie, pe care nu ştie cum s-o gestioneze. Şi se manifestă aşa: toată ziua umblă după mine prin casă şi mă prinde de mînă sau de picior, mă cuprinde strîns şi-mi spune într-una ” mami , te iubesc”! Ştiu că nu mai e sigură de dragostea mea, pentru că, oricît m-aş abţine s-o drăgălesc pe Rebecca de faţă cu ea, tot vede nişte tandreţuri care o fac să sufere, şi nici că voi fi mereu acolo pentru ea, şi din păcate aşa e: nu mai pot să fiu mereu „acolo” pentru ea! De exemplu nu mă pot duce cu ea la baie atunci cînd are nevoie, ci doar atunci cînd nu o alăptez sau culc pe Rebecca! Ceea ce mă face să mă stresez teribil, căci nu aş vrea ca Giulia să realizeze la un moment dat că Rebecca e cauza lipsei mele de timp şi disponibilitate afectivă pentru ea.

Claudia îmi scoate peri albi, mai mult decît mi-a scos cînd era bebe: vrea neapărat să-şi afirme independenţa de adolescentă şi din păcate a ales cel mai neavantajos (pentru mine) mod posibil de a face asta-îmi contestă programul de curăţenie pe care l-am făcut, şi nu vrea cu nici un chip s-o plimbe pe Rebecca. Aşa că ne luptăm zilnic, un război al nervilor care mă aduce în pragul depresiei. Repercursiunile nu se lasă aşteptate de ambele părţi: eu îi reduc din programul de calcu, ea se poartă îngrozitor cu Giulia. Ceea ce mă face să mă îndepărtez de ea şi mai tare , şi de fapt asta mă doare cu adevărat.

Cosmin e singurul care nu-mi face probleme. Cel puţin deocamdată.

Şi mă simt pierdută de-a dreptul printre ei şi problemele lor.

Am vrut să fac o schimbare şi m-am tuns. Nu-mi place şi aş avea nevoie de niţel timp în oglindă. Dar n-am. Pînă şi duşul a devenit o probemă: cînd sînt cu săpunul în ochi vine Giulia şi-mi spune: „hai că s-o trezit Rebecca şi plînge tare!”

From → De of şi-amar

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Cooking Without Limits

Food Photography & Recipes

Ce să gătesc azi

''Caietul'' meu cu rețete, organizat pe categorii.

Cecile's Cuisine

A Blog about Easy, Healthy yet Delicious Recipes for Working Moms like me.

40 Something

What's next?

Zona de criza

In si dincolo de crize

Sergiu Somesan

Proza fantastica si SF

DermPath Daily

Devoted to what everyone loves to see more of...SKIN!

ISTORII REGĂSITE

Probabil cel mai bun blog de istorie!

Bisofficiallan

World in your eyes!

Lucy Visinescu's Blog

Informatii si sfaturi despre dinti si nu numai

Violeta Balan

De la o zi la alta

Semizeea

Cine poate sau are curaj să încerce să-i răpească femeii plăcerea de a se contrazice, de a se răzgândi și încă a avea dreptate, de a acționa contrar logicii proprii?

COJOCARII

Blog de Familie

