Skip to content

30 Septembrie 2012-oboseală și stress

Septembrie 30, 2012

De aseara şi pînă acuma m-am mai calmat. Mi-am dat seama că exagerez, oboseala e de vină, şi iau totul cam în tragic. Da, e foaaaarte greu să te descurci singură cu patru copii, fiecare cu problemele vîrstei lui, dar voi face tot ce pot ca să-i educ cît pot eu de bine, iar dacă pe alocuri voi da greş, sper să fie ceva reparabil. Dacă nu…asta e. Nici pe vremuri mamele cu mai mulţi copii nu prea-l aveau pe soţ alături, şi totuşi reuşeau să crească ” oameni între oameni”, vorba bunică-mii. E drept că de obicei aveau mamă ori soacră în casă, dar sincer eu n-aş vrea. Sînt căpoasă şi n-aş suporta o altă femeie printre vasele mele, fie ea şi mama.

Căutam adineauri sfaturi pentru mamele stresate şi unul mi-a atras atenţia: nu te obosi excesiv! Somnul să fie somn iar sportul e esenţial!

Ei bine… aici eu păcătuiesc amarnic. După ce adoarme Rebecca mai stau minim 3 ore trează (adică pînă pe la 1, 2) ca să termin diverse chestii, fie să caut nuş ce foarte de extrem de important pe calcu, fie să învăţ în linişte, fie să calc,  spăl, sortez, împătur haine. Şi dacă stau să mă gîndesc nici una din activităţile astea super de extrem de importante nu-s mai importante decît odihna mea.

Cît despre sport… de astă primăvară tot amîn momentul începerii unui program regulat de alergat seara după ce adoarme Becca (deşi citeam pe undeva că nu e indicat să alergi seara, ci dimineaţa!) sau măcar juma de oră de gimnastică zilnică… Promit solemn să încerc să mă mobilizez la gimnastică de mîine!

One Comment
  1. cu putina vointa totul e posibil. Sunt sigura ca o sa reusesti! .. cat despre sport, si eu tot dimineata am inteles ca se face… cica e ceva legat de incetinirea metabolismului post-sport, iar cum metabolismul oricum e mai lent seara, nu se recomanda suprasolicitarea lui.

Lasă un răspuns

Cecile's Cuisine

A Blog about Easy, Healthy yet Delicious Recipes for Working Moms like me.

40 Something

What's next?

Zona de criza

In si dincolo de crize

Sergiu Somesan

Proza fantastica si SF

DermPath Daily

Devoted to what everyone loves to see more of...SKIN!

ISTORII REGĂSITE

Probabil cel mai bun blog de istorie!

Bisofficiallan

World in your eyes!

Lucy Visinescu's Blog

Informatii si sfaturi despre dinti si nu numai

Violeta Balan

De la o zi la alta

Semizeea

Cine poate sau are curaj să încerce să-i răpească femeii plăcerea de a se contrazice, de a se răzgândi și încă a avea dreptate, de a acționa contrar logicii proprii?

COJOCARII

Blog de Familie

windowscoolsecrets

Just another WordPress.com site

Liga pentru Sanatate

Locul de discutii al celor care isi doresc ca sistemul sanitar din Romania sa isi recapete demnitatea si valoarea

