Skip to content

Iaşi, venim!

Noiembrie 15, 2012

Aşa cum era de aşteptat, jurnalul meu „zilnic” m-a aşteptat mult şi bine să mai scriu în el ce s-a mai întîmplat în ultimul timp.

Să trec în revistă pe rînd, pe scurt şi în ordinea importanţei principalele noutăţi:

  • Rebecca are şapte dinţişori şi se străduieşte din greu să meargă-deocamdată merge ţinută de-o mînuţă;
  • am luat hotărîrea de a pleca în UK definitiv; sperăm să plecăm în August anul viitor;
  • pentru că drumurile mele la Iaşi mă costă enorm, cam 2000 lei pe lună, am luat hotărîrea ca din 15 Februarie să ne mutăm la Iaşi pînă la sfîrşitul anului şcolar-economisim în acest fel vreo 1100 lei lunar;
  • din toate materiile pe care le învăţăm anul ăsta cea mai dificilă, dar şi pasionantă, mi se pare biofizica-ca s-o înţeleg a trebuit să reiau chimia de clasa a 9-a -ce mai, vîrsta îşi spune cuvîntul!
  • în sfîrşit am reuşit să fac cerere ca să ne conectăm la reţeaua de gaz-un adevărat lux în Năsăud, unde mai sînt chiar şi apartamente ce se încălzesc cu lemne, ca să nu mai vorbim de case!
  • vremea s-a răcit şi pe mine mă apucă depresia de toamnă-ca să nu mai menţionez ce plăcere deosebită îmi produce trezitul de dimineaţă ca să fac foc!

Cel mai tare îi încîntă pe copii plecarea noastră la Iaşi şi mutarea lor la o şcoală nouă, pe care au ales-o singuri după ce au cercetat pe net vreo două zile, şi anume şcoala Petru Poni. Am sunat şi vorbit cu secretara care m-a asigurat că vor fi acceptaţi. După alegerea şcolii  am început să caut un apartament în zonă, dar încă nu am terminat cercetările. Mai am nevoie de puţin timp. Dacă cineva din zonă e dispus să mă ajute cu informaţii, orice sfat e binevenit.

Acestea fiind spuse, Iaşi aşteaptă-ne că venim! Mulţi şi gălăgioşi!

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Cecile's Cuisine

A Blog about Easy, Healthy yet Delicious Recipes for Working Moms like me.

40 Something

What's next?

Zona de criza

In si dincolo de crize

Sergiu Somesan

Proza fantastica si SF

DermPath Daily

Devoted to what everyone loves to see more of...SKIN!

ISTORII REGĂSITE

Probabil cel mai bun blog de istorie!

Bisofficiallan

World in your eyes!

Lucy Visinescu's Blog

Informatii si sfaturi despre dinti si nu numai

Violeta Balan

De la o zi la alta

Semizeea

Cine poate sau are curaj să încerce să-i răpească femeii plăcerea de a se contrazice, de a se răzgândi și încă a avea dreptate, de a acționa contrar logicii proprii?

COJOCARII

Blog de Familie

windowscoolsecrets

Just another WordPress.com site

