Skip to content

Aventuri la Iasi, 18-19 Noiembrie 2012

Noiembrie 19, 2012

Scurtissim: fost la Iasi la cursuri cu Rebecca si cu o prietena. Noroc ca mai exista prieteni.

Am plecat la 12 si 10 Simbata spre Duminica noaptea, cu Rebecca infofolita ca o sarma deoarece la noi, fiind zona de munte, deja noptile sint geroase. Trenul bineinteles ca a intirziat 25 de minute. Bineinteles ca in cuseta batea vintul pe la geam, drept pentru care pina am ajuns la Iasi am tot acoperit-o pe cap pe Reby, care fiind obisnuita sa doarma cu capul descoperit, se lupta din greu sa-si smulga prosopelul de pe cap. Ajuns la Iasi, cazat Becca +prietena-bona-temporara intr-o sala de curs prin bunavointa unei colege care lucreaza la universitate, plecat la cursuri. Prof  super amabil, oferit cazare pentru Becca in cabinetul dinsului unde era cald. Dupa 8 ore de curs intors la gara unde a trebuit sa asteptam 3 ore si 45 minute pina aveam tren inapoi. Becca pierdut orice urmisoara de rabdare, caci nu suporta sa fie infofolita, scos peri albi atit mie cit si prietenei mele. In sfirsit sosit trenul, cazat cuseta, vint dinpre usa, controlor nesimtit, nu ne-a dat lenjerie, drept urmare eu n-am mai avut rabdare sa-l astept, mi-am asternut cu geaca si paturica Beccai si adormit frinta. Cind am ajuns la Nasaud insa controlorul a venit sa ne ceara lenjeria! Explodat. Ajuns pat propriu si personal, Becca treaza complet (normal, dupa ce am trezit-o la 2 si jumatate noaptea, am imbracat-o si am scos-o din trenul caldut in gerul de-afara, am indesat-o in taxi si apoi acasa am dezbracat-o iar! Cine-ar mai fi dormit??) cu chef de joaca. Eu-cheauna.

A fost scurtissim, nu?

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Cecile's Cuisine

A Blog about Easy, Healthy yet Delicious Recipes for Working Moms like me.

40 Something

What's next?

Zona de criza

In si dincolo de crize

Sergiu Somesan

Proza fantastica si SF

DermPath Daily

Devoted to what everyone loves to see more of...SKIN!

ISTORII REGĂSITE

Probabil cel mai bun blog de istorie!

Bisofficiallan

World in your eyes!

Lucy Visinescu's Blog

Informatii si sfaturi despre dinti si nu numai

Violeta Balan

De la o zi la alta

Semizeea

Cine poate sau are curaj să încerce să-i răpească femeii plăcerea de a se contrazice, de a se răzgândi și încă a avea dreptate, de a acționa contrar logicii proprii?

COJOCARII

Blog de Familie

windowscoolsecrets

Just another WordPress.com site

Liga pentru Sanatate

Locul de discutii al celor care isi doresc ca sistemul sanitar din Romania sa isi recapete demnitatea si valoarea

