Skip to content

Odiseea unei infecţii urinare. Very boring.

Aprilie 24, 2013

Întotdeauna am fost anti-tratamente. În cel mai bun caz şi numai dacă era musai luam ceva naturist. Întotdeauna am considerat că organismul meu este capabil să se descurce singur cu intruşii sau cu dereglările pe care i le provocam inconştient sau..conştient (adică exagerările alimentare din perioada sărbătorilor…). Şi aveam o repulsie viscerală faţă de persoanele cu un metru cub de cutii şi cutioare de medicamente pe noptieră la cel mai mic semn de răceală, înfofolite pînă în dinţi, cu sticla cu apă fierbinte după ele şi cu cana cu ceai în mînă. Ei bine, azi dimineaţă mi-am dat seama că tocmai am devenit una de-aia.

Acum două luni am făcut o ”banală” cistită. Am băut multă apă, convinsă că pînă a doua zi va trece. Ei bine, s-a încăpăţînat să rămînă. A doua zi am adăugat la artilerie nişte capsule cu urzică. După doua zile mă împrietenisem bine de tot cu baia mea, îi cunosteam fiecare colţişor si iregularitate de pe faianţă. Am tras concluzia că trebuie să fie ceva nisip şi/sau piatră, aşa că am mai scos la bătaie nişte Redigest (care este un produs grozav şi pe care îl recomand!), gemoderivat de merişor şi Rowatinex, convinsă că i-am dat de capăt. Ei bine…nu. Mi-a dat ea (infecţia) mie. A plusat cu febră, frisoane, vărsături şi durere pulsatilă în flancul stîng…

Aşa că am cedat, şi m-am dus la medic. Am făcut urocultură şi sumar, a ieşit un afurisit de Coli, sensibil la vreo 5 antibiotice. Am luat cel mai uşor, Ciprofloxacin. Am făcut 7 zile de tratament, toate bune şi frumoase.

La două zile după ce am terminat tratamentul am început din nou cu simptome de cistită! Am reluat antibioticul. Nimic. Parcă luam apă chioară. Am luat legătura cu o colegă, asistentă de laborator cu ‘jde ani de experienţă (că prima dată mi-a făcut analizele la un laborator privat, datorită minunatului sistem medical românesc, care după ce te pune să plăteşti lunar asigurare medicală, cînd ai nevoie urgent de ei te programează peste două luni, după ce eşti mort, îngropat şi cu parastasul făcut) care mi-a spus că unele bacterii devin rezistente în timpul tratamentului la antibiotice, aşa că trebuie făcută urocultură şi antibiogramă de control şi văzut la ce mai e sensibil. Buuun. Am făcut trei zile pauză, timp în care am stat doar cu sticla cu apă caldă pe burtă şi în vîrful patului ca o prinţesă. În urma uroculturii făcute de ea a reieşit că nu am doar Coli, ci şi Klebsiella. Sigur aveam Klebsiella şi la prima urocultură, trăiască sistemul medical privat care face contracte cu cei mai slabi microbiologi, că doar ăia sînt cei mai ieftini, nu? Şi nu doar atît: aceste bidigănii erau rezistente la toate antibioticele obişnuite, mai puţin două, dintre care unul injectabil, ambele interzise în timpul alăptării. Deşi teoretic este interzis şi ciprofloxacinul, eu una nu l-a considerat aşa periculos, şi am continuat alăptarea.

M-am revoltat, m-am enervat pe mine şi pe organismul meu debil, şi…am decis să iau altceva decît scria pe antibiogramă, că doar nu era să întrerup alăptarea! Am luat Biseptol (permis în alăptare) trei zile. Nimic. Am continuat cu Cefalexin (permis în alăptare!!!) alte trei zile. Nu doar că nimic, dar şi diaree groaznică.

M-am declarat învinsă de tot. Am predat-o pe Rebecca soţului (care e venit în ţară), să doarmă el cu ea, să nu sufăr doar eu şi ea, să suferim toţi trei! M-am refugiat în dormitorul copiilor şi am început tratamentul cu Zinnat, conform antibiogramei. Dupa două zile de tratament deja mă simţeam mai bine. Azi dimineaţă, mergînd pîş-pîş prin bucătărie să n-o trezesc pe Rebecca, cu intenţia de a-mi face un ceai, am realizat brusc că între timp am devenit genul acela de ipohondră faţă de care aveam cîndva o repulsie viscerală: aveam pe noptieră un metru cub de medicamente (antibiotic, calmant, probiotic, Redigest, gemoderivat de merişor, gemoderivat de afin, gemoderivat de nuc, capsule cu ulei de cătină, Depurin, Rowatinex, unguent antimicotic, propolis) plus miere, plus ceai, plus sticla pentru apă caldă pe burtă, iar eu eram înfofolită pe şale cu un brîu gros şi elastic. Bună dimineaţa, mamaie!

From → De of şi-amar

2 comentarii
  1. ileana permalink

    Mamaie. Pe mine ma interesa daca sunteti iar tanara si sanatoasa si cu ce v-ati mai tratat.

    • Draga babii, aș vrea io să mai fiu iarăși tînără și ferice. Tot bătrînă și beteagă am rămas; ba între timp am aflat că odată ce te-ai pricopsit cu o bacterie nasoală, cel mai probabil că de tratat defintiv n-o să reușești în veci. Sau cel puțin urmările unei infecții urinare nasoale rămîn pe viață, mai exact mici cicatrici pe uretră și mucoasa vezicii urinare în majoritatea cazurilor, care favorizează alte infecții. Cistitele la femei sînt păcătoase, așa că nu le neglijați, ci mai bine mergeți din start la un urolog bun, care să vă prescrie un tratament ca lumea, nu după ureche. Nu vă tratați cu cranberry juice și alte rahaturi că nu rezolvați nimic. Astea-s adjuvante care doar AJUTĂ în procesul de vindecare.

Lasă un răspuns

Cecile's Cuisine

A Blog about Easy, Healthy yet Delicious Recipes for Working Moms like me.

40 Something

What's next?

Zona de criza

In si dincolo de crize

Sergiu Somesan

Proza fantastica si SF

DermPath Daily

Devoted to what everyone loves to see more of...SKIN!

ISTORII REGĂSITE

Probabil cel mai bun blog de istorie!

Bisofficiallan

World in your eyes!

Lucy Visinescu's Blog

Informatii si sfaturi despre dinti si nu numai

Violeta Balan

De la o zi la alta

Semizeea

Cine poate sau are curaj să încerce să-i răpească femeii plăcerea de a se contrazice, de a se răzgândi și încă a avea dreptate, de a acționa contrar logicii proprii?

COJOCARII

Blog de Familie

windowscoolsecrets

Just another WordPress.com site

Liga pentru Sanatate

Locul de discutii al celor care isi doresc ca sistemul sanitar din Romania sa isi recapete demnitatea si valoarea

