Skip to content

Pe picior de plecare în Anglia

Iulie 8, 2013

Am neglijat tare de tot jurnalul de o bucată bună de vreme, din motive de măseluţe de Rebeccuţă care cresc toate deodată, de pregătiri de plecare în UK, dar mai ales din motive de multiple examene şi restanţe, care m-au adus în pragul apoplexiei, dar pe care , din fericire, le-am trecut.

Deci să reluăm, mai clar:

În 28 Aprilie tati a plecat din nou în UK, fix de ziua mea. Fain cadou, soţu’. Am rămas iar singură să mă lupt cu măseluţele Rebeccăi, care îşi fac de cap: erup toate-odată. Reby este extrem de agitată şi nervoasă, tot timpul e cu mînuţa în gură şi nu mănîncă mai nimic, chestie care mă aduce la disperare, ca pe orice mămică.

Şi nu doar cu măseluţele mă lupt eu, ci şi cu temele Claudiei (mulţumesc Doamne că e vacanţă!!!), cu năzdrăvăniile lui Cosmin, şi cu sensibilităţile Giuliei. Mă mai iau la trîntă cu lenea cronică a primilor doi sus menţionaţi, dar şi cu lipsa mea de organizare care tinde să mă cufunde într-o mare de rufe spălate dar nepuse la loc, acte puse aiurea, gablonţuri aruncate ici şi colo, cutii, cutioare şi cutiuţe în care nu mai ştiu ce am pus, în încercarea disperată de a ordona haosul. Căci sincer, asta a fost casa mea pe perioada de dinaintea examenelor: haos. Eu funcţionez pe principiul ”fac totul perfect”. Şi dacă n-am timp să fac perfect nu fac deloc. Aşa că n-am făcut deloc. Cînd m-am întors de la Iaşi era un dezastru total: nu era nici măcar un singur fotoliu liber şi neocupat de rufe aduse de pe sfoară, toate vasele erau puse aiurea te miri pe unde, iar în camera mare fix în mijloc zăcea un vraf imens de cursuri şi cărţi de-ale mele. Pentru că am luat-o pe Claudia cu mine la Iaşi să aibă grijă de Reby cît eram la examene, nici unul din cei rămaşi acasă (bunica, Cosmin şi Giulia) habar n-au avut unde să puna toată această harababură, ba au mai adăugat încă ceva pe deasupra: haine şi jucării aruncate prin toată casa…

Aşa că a doua zi după o săptămîna infernală de examene şi un drum foarte obositor de la Iaşi la Năsăud am fost nevoită să mă trezesc foarte de dimineaţă şi să încep şmotrul general. Nu de alta, dar nici măcar cana mea de cafea nu era de găsit!

În fine, odată terminat şmotrul, am început cu alergătura după acte şi alte celea care trebuie musai rezolvate înainte de plecare, căci în sfîrşit plecam la tati… Nu toţi din păcate, nu ne permitem: doar eu şi Clau şi Reby. Cosmin cu Giulia rămîn cu mama care e venită în ţară pentru o scurtă perioadă, dar să sperăm suficient de lungă pentru ca eu să apuc să pregătesc tot ce trebuie pregătit ca să-i pot duce şi pe ei în UK.

Ne avîntăm în necunoscut cu ochii închişi şi nu putem decît să sperăm că va fi bine.

Iată că am redat esenţa evenimentelor din ultimele două luni şi două săptămîni într-o singură postare. Pfuuui!

 

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Cecile's Cuisine

A Blog about Easy, Healthy yet Delicious Recipes for Working Moms like me.

40 Something

What's next?

Zona de criza

In si dincolo de crize

Sergiu Somesan

Proza fantastica si SF

DermPath Daily

Devoted to what everyone loves to see more of...SKIN!

ISTORII REGĂSITE

Probabil cel mai bun blog de istorie!

Bisofficiallan

World in your eyes!

Lucy Visinescu's Blog

Informatii si sfaturi despre dinti si nu numai

Violeta Balan

De la o zi la alta

Semizeea

Cine poate sau are curaj să încerce să-i răpească femeii plăcerea de a se contrazice, de a se răzgândi și încă a avea dreptate, de a acționa contrar logicii proprii?

COJOCARII

Blog de Familie

windowscoolsecrets

Just another WordPress.com site

