Skip to content

30 Aprilie 2014-homeschoolingul Claudiei

Mai 1, 2014

Viata mea se poate rezuma in trei cuvinte: ”Invatati, invatati, invatati!”

Casa e un dezastru again, mai ales ca sintem si pe picior de plecare; in 21 Mai plecam in Romania pentru examenele mele, dar bineinteles ca trebuie sa iau cu mine toata trupa!

Eu sint super stresata si obosita, am impresia ca n-o sa termin lucrarea de diploma never ever. 

Ieri am avut inspectie de la consiliera cu Home Schoolingul, care a fost mai mult decit incintata de cum ne descurcam. Revine peste un an, cica. Era de fapt ingrijorata daca nu cumva eu o oblig pe Claudia sa faca Home Schooling din motive religioase (probabil majoritatea de aia aleg varianta asta). Dupa ce a inceput Claudia cu argumentele pro Homeschooling si-a dat seama ca ea a fost cu ideea, nu eu. Au discutat doar ele doua, la un moment dat ma ignorau de-a dreptul. La final consiliera a concluzionat ca pentru Claudia e cea mai buna optiune, sa continue asa. Sa speram ca va fi ok, ca eu as fi optat pentru revenirea in ”sistem”… Ca sa fiu sincera motivul ar fi fost ca MIE imi vine foarte greu sa ii predau, din lipsa de timp,  ca altfel vad si eu ca intr-adevar ei ii merge mult mai bine asa.

Ca sa explic putin cum am ajuns noi la Home Schooling: Claudia s-a nascut cu o malformatie cardiaca. Din cauza ca i s-a facut rau intr-o zi la scoala, iar astia nu isi asuma riscul sa tina un copil bolnav si sa raspunda daca i se intimpla ceva, ni s-a sugerat fie sa cautam o scoala aproape de casa, fie Home Schooling pina la rezolvarea problemelor ei medicale. Am ales varianta a 2-a, gindindu-ne si la multele absente pe care le-ar fi avut in perioada interventiilor chirurgicale pe care urma sa le aiba.

Acuma am scapat de interventii, d.p.d.v. medical totul e ok (sa speram ca asa va ramine!), dar cum Home Schoolingul prinde de minune la copii introvertiti ca ea, se pare ca mai mergem pe varianta asta o vreme. Vedem noi ce si cum pina la anul.

Acestea fiind spuse, ma duc sa mai pun de-o cafea. Melanoamele maligne si alte zgaibe ma asteapta…

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Cecile's Cuisine

A Blog about Easy, Healthy yet Delicious Recipes for Working Moms like me.

40 Something

What's next?

Zona de criza

In si dincolo de crize

Sergiu Somesan

Proza fantastica si SF

DermPath Daily

Devoted to what everyone loves to see more of...SKIN!

ISTORII REGĂSITE

Probabil cel mai bun blog de istorie!

Bisofficiallan

World in your eyes!

Lucy Visinescu's Blog

Informatii si sfaturi despre dinti si nu numai

Violeta Balan

De la o zi la alta

Semizeea

Cine poate sau are curaj să încerce să-i răpească femeii plăcerea de a se contrazice, de a se răzgândi și încă a avea dreptate, de a acționa contrar logicii proprii?

COJOCARII

Blog de Familie

windowscoolsecrets

Just another WordPress.com site

