Skip to content

Cum să faci infarct la farmacie

Mai 30, 2014

Ce se poate întîmpla dacă ai în casă doi adolescenţi cam şmecheriţi şi un piticot de doi anişori?

Păi adolescenţii cam şmecheriţi pe care urmează să-i pedepseşti ulterior vor învăţa piticotul de doi anişori un gest obscen cu degetul mijlociu, dar nu doar atît: pentru că lor li se pare extrem de amuzant, îl vor învăţa şi cuvîntul corespunzător gestului.

Azi m-am dus la farmacie cu Rebecca. În timp ce eu stăteam placidă la coadă, sfînta coadă românească, Rebecca se plictisea. Aşa că şi-a găsit să intre în vorbă cu un băiat de vreo 20 de ani, foarte amabil. Şi pentru că ei i-a plăcut foarte mult de el, s-a gîndit să-i arate toate cîte le ştie ea: a dansat, i-a cîntat alfabetul englezesc, i-a cîntat ”un elefant”. Cînd mi-a venit şi mie rîndul să fiu servită de farmacistă, Rebecca a plusat cu încă ceva care ştia ea că produce mare amuzament printre privitori: a ridicat spre el degeţelul mijlociu şi a spus tare şi clar: ”uite, m…ie”. Pe un ton foarte drăgalaş şi inocent, desigur.

Băiatului i-a picat faţa, celor din jur la fel, mie mi-a picat tensiunea la 0 absolut, ba chiar cred că a coborît puţin sub.

M-am prefăcut că nu am auzit, normal, am cerut farmacistei habar n-am ce, mi-a dat Furazolidon, nu ştiu de ce. Nu ştiu cît a costat şi sper din suflet că am plătit. După ce am ieşit l-am sunat pe soţu:

”Dacă îţi spun ce tocmai mi s-a întîmplat nu-ţi vine să crezi.” Şi-i povestesc tărăşenia. ”Unde o fi auzit ea aşa ceva?” zic.

Soţu’, rîzînd cu sughiţuri: ”Clau cu Cosmin au învăţat-o.”

”Păi şi tu ştiai??”

”Da.”

”Şi de ce le-ai dat voie?”

”Păi mi s-a părut amuzant.”

Poftim cultură. I-am închis nervoasă.

Ajunsă acasă mă întreabă bunică-mea:

”Mi-ai luat Fasconal?”

From → De of şi-amar

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Cecile's Cuisine

A Blog about Easy, Healthy yet Delicious Recipes for Working Moms like me.

40 Something

What's next?

Zona de criza

In si dincolo de crize

Sergiu Somesan

Proza fantastica si SF

DermPath Daily

Devoted to what everyone loves to see more of...SKIN!

ISTORII REGĂSITE

Probabil cel mai bun blog de istorie!

Bisofficiallan

World in your eyes!

Lucy Visinescu's Blog

Informatii si sfaturi despre dinti si nu numai

Violeta Balan

De la o zi la alta

Semizeea

Cine poate sau are curaj să încerce să-i răpească femeii plăcerea de a se contrazice, de a se răzgândi și încă a avea dreptate, de a acționa contrar logicii proprii?

COJOCARII

Blog de Familie

windowscoolsecrets

Just another WordPress.com site

Liga pentru Sanatate

Locul de discutii al celor care isi doresc ca sistemul sanitar din Romania sa isi recapete demnitatea si valoarea

