Skip to content

Say cheese!!!

Februarie 13, 2015

Aș zice, da’ nu pot.

Tocmai ce m-am întors dintr-o expediție de vînatoare, adică am fost la cumpărături impulsive de seară, cînd ai mînca și ușa de la frigider după o zi epuizantă. Și-s nervoasă. Singurul loc unde găseam brînză adevarată, românească, de burduf, era închis!! Nu știu de ce, trebuia să fie deschis la ora asta. Probabil pentru că mîine e Valentine, nuș’, nu le înțeleg logica, cert e că au închis mai devreme.

Am luat pe rînd toate celelalte magazine arăbești din oraș, unde se găsesc produse românești. Da, magazinele cu produse poloneze, lituaniene și românești sînt 100% deținute de arabi. C-așa-i în tenis: numai arabii își pot permite să își deschidă un magazin în UK, unde chiriile spațiilor comerciale și taxele te pălesc în moalele capului.

Degeaba le-am colindat, nicăieri brînză n-am aflat! (iaca și rima). I mean brînză adevarată, nu porcărie de telemea. În veci nu voi înțelege de ce ar prefera cineva telemeaua brînzei de burduf, dar mno, în gusturile altora nu poți face nimic…

De ce mi s-a pus așa rău pata pe brînză? Nu, nu am pofte, thanks God, (”fabrica” s-a desființat, nu doar s-a închis, căci patru copii sînt mai mult decit suficienți) ci mi se trage de la dietă. Un fel de dietă, mă rog. Mai pe ințeles, încerc să înlocuiesc felia de tort la care aș pofti cu o bucată de brînză cu roșii, după sfaturile lui Laslău, sînt sigură că 99% dintre doamne știu despre cine vorbesc.

Un fel de dietă pentru că nu pot nici in ruptul capului să respect în totalitate cantitatea maximă de carbohidraţi recomandată de el, că mă ia cu leşin. Sînt fan dulciuri şi punct. Se şi vede, dealtfel, de la data căsătoriei şi pînă acum (18 ani) am pus fix 20 de kile. S-avem pardon, sînt o femeie cu greutate. Nu mă stresez foarte tare, dar totuşi mi-am pus în gînd, măcar dacă nu voi reuşi să slăbesc, măcar să nu mai pun! Şi încerc din greu să înlocuiesc carbo cu proteine, dar e greeeeu tată….

Am mincat o zi intreaga aproape numai alune si nuci crude, o zi de salate cu un pic de bacon prajit, alta numai omlete, cascaval si iaurt, dar acuma sint asa de obosita ca as minca asa, cam vreo juma’ de tort. Am zis ca pacalesc pofta cu brinza si rosii, una din favoritele mele, dar ia brinza de unde nu-i. Sapunul de rufe pe care englezii il numesc ”cheese” nu intra la socoteala.

Asa ca mi-am luat un pachet de chipsuri, la impuls asa, 56 de grame de carbo la suta de grame, portia de carbo pe o zi, dupa sfatul lui Laslau, plini de e-uri si alte celea, si le maninc combinate cu legume la abur: morcov, mazare, porumb. Nu rideti, e bun cu chipsuri picante. Bine ca macar am rezistat tentatiei de a lua un tort triple choc…

Greu cu dieta asta….

From → De of şi-amar

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Cecile's Cuisine

A Blog about Easy, Healthy yet Delicious Recipes for Working Moms like me.

40 Something

What's next?

Zona de criza

In si dincolo de crize

Sergiu Somesan

Proza fantastica si SF

DermPath Daily

Devoted to what everyone loves to see more of...SKIN!

ISTORII REGĂSITE

Probabil cel mai bun blog de istorie!

Bisofficiallan

World in your eyes!

Lucy Visinescu's Blog

Informatii si sfaturi despre dinti si nu numai

Violeta Balan

De la o zi la alta

Semizeea

Cine poate sau are curaj să încerce să-i răpească femeii plăcerea de a se contrazice, de a se răzgândi și încă a avea dreptate, de a acționa contrar logicii proprii?

COJOCARII

Blog de Familie

windowscoolsecrets

Just another WordPress.com site

Liga pentru Sanatate

Locul de discutii al celor care isi doresc ca sistemul sanitar din Romania sa isi recapete demnitatea si valoarea

